6 de gen. 2012

PREMIS JOC DE COLORS

Què! com han anat els Reis... us han portat moltes coses...?? A mi m'agraden molt els regals, i a qui no... Però no només m'agrada rebre'n, em fa encara més il·lusió donar-ne... Així que anem a donar-ne uns quants...
Bé, la participació en aquest primer concurs per a nens no ha estat molt gran i això em permet repartir llibres de l'Elvis Riboldi i d'en Pesquis i Baliga per a tots els participants gràcies a LA GALERA
Com podeu veure tenim uns petits "grans" artistes...

7 comentaris:

M. Roser ha dit...

Felicitats per a la teva iniciativa i als infants que han participat al concurs...són la "cantera" de casa i del futur!!!
Petons,
M. Roser

Elfreelang ha dit...

S'han portat bé els reis, amb alguna retallada, però bé...quins dibuixos més macos! bon any de propostes i de bones lectures!

Anònim ha dit...

m'hauria d'haver fer passat per nen i participar en el concurs, de totes maneres amb el meu talent dibuixant hagués semblat perfectament un nen de no més de 5 anys xD

McAbeu ha dit...

Realment són uns dibuixos molt macos, està bé que tots tinguin premi perquè tots se'l mereixen de sobres. :-))

Assumpta ha dit...

Eeeeei, que estan molt bé aquests dibuixos!! Molt!! Enhorabona a tots!!

jomateixa ha dit...

La veritat és que son uns artistes de primera, jo ho vaig provar i no em surt ni la meitat de bé.

Jordicine ha dit...

Molt grans, ja ho veig. Una abraçada i fins aviat. Moltes lectures.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...