1 de maig 2013

EL TEMPS ENTRE COSTURES de María Dueñas

Aquest és un llibre amb el gust d'aquelles històries d'abans. M'ha recordat "La Ciudadela" on el protagonista també toca fons i va superant els entrebancs fins a la remuntada. També té una mica d'essència dels llibres de Graham Greene, on qui menys et penses és un espia.
La lectura és senzilla i passa bé, potser repassa més del compte el que li ha passat a la protagonista, com per què no perdem el fil. Crec que no calia, però... 
La Sira ha deixat un futur més o menys estable per anar-se'n amb un jove atractiu i que l'abandonarà al Marroc prenent-li tot el que tenia. A partir d'aquí hauria d'haver acabat molt malament la història si no fos per què té la sort de trobar algunes persones que, meitat per bona fe, meitat per interès, l'ajuden a sortir-ne. La veritat és que li surt tot massa rodó i tot, acabarà sent una gran modista i també una gran espia.
Els escenaris estan entre Madrid, Tetuan, Lisboa... L'autora sap crear moments tendres i moments de tensió. Ens descriu amb tot detall els llocs, vestuaris, situacions, per què ens en fem una idea exacta
N'han fet una sèrie, podeu veure'n imatges aquí.

7 comentaris:

Isabel R. ha dit...

Recent acabat de llegir .... i m'ha agradat molt, un llibre que es llegeix en una estona

Deric ha dit...

Aquest no el tinc controlat, però sí que tinc pendent de lectura el següent d'aquesta autora: Misión olvido.

Jo.Ca Pat ha dit...

Si es llegeix ràpid i es entretingut potser m'interessi i m'agradi, el buscaré. Gràcies per la recomanació, salutacions.
http://humanidadesyalgomas.blogspot.com.es/

Anònim ha dit...

Graham Greene son palabras mayores. Apunto.

Montse G ha dit...

Em va encantar aquesta novel·la, la vaig llegir en un tres i no res. M'han comentat que la nova que ha tret "Misión olvido" no és tan bona, en saps res?

Yáiza ha dit...

Oh! Recordo llegir-lo entre Barcelona i els primers dies a París... em va agradar prou, és molt novel·la-novel·la i enganxa força. A més, vaig trobar interessant tota l'ambientació en el tema de l'alta costura i també les quatre coses que explica sobre espionatge... Res, va ser molt distret. No sabia això de la sèrie, segur que ma mare estarà encantada de saber-ho! Ella el va llegir primer!

Jordicine ha dit...

Encara no he llegit res d'aquesta autora. Una abraçada.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...