10 de jul. 2013

ELS... MÉS RECOMANATS

Fa uns dies que veig per tot arreu suggeriments dels llibres que hauríem de llegir aquest estiu. Al diari, a les noticies, a altres blocs... Però la veritat és que és molt difícil encertar els llibres que realment ens anirien bé. Tots tenim diferents gustos i per descomptat, depenent de si tenim més o menys calor, o si estem treballant o de vacances... estarem més o menys apàtics o més o menys receptius amb segons quins llibres. 
Així que no penso dir-vos quins llibres hauríeu de llegir. No. Us preguntaré quin llibre us esteu llegint.
L'any passat em vareu enviar algunes fotos amb els vostres llibres. Voleu tornar-hi? Jugarem un cop més a QUI EL VOL LLEGIR?
Envieu una foto del llibre que esteu llegint i participeu en el joc d'aquest mes. Teniu fins al 10 d'Agost. I el premi serà...
Nits Fredes de Ba Jin (Viena Edicions)
No cal que sortiu a la foto. Poden sortir les vostres flors...

La vostra mascota... (aquest és l'Spotty, només te tres mesos però te molt respecte pels llibres)

Pot sortir el vostre sofà, la platja, la muntanya, el terrat, el rebost, la India, Anglaterra, Holanda, Nova York, París, Africa...
Les heu d'enviar a: tumateix.llibres@gmail.com i les aniré publicant al bloc. Després faré el repartiment de números i a veure a qui toca!
Bona sort!!

10 comentaris:

Sergi ha dit...

Doncs mira, la cosa anava l'any passat de llibres de labutxaca, i ara mateix jo podria complir les normes de l'any passat, ja que estic amb un llibre d'aquesta editorial. Però com que hi ha temps, d'aquí al 10 d'agost espero haver llegit 4 o 5 llibres més. A veure si em surt alguna foto original, i si no te l'envio igualment. Un altre llibre que no sé jo si m'agradaria si em toqués... però ja saps que si ens hi juguem llibres, no fallo mai.

El porquet ha dit...

Doncs és que jo estic amb més d'un a la vegada! Però algun és digital... no sé com el faré sortir a la foto! En tot cas ho provarem!

jomateixa ha dit...

Recordo que l'any passat la teva foto era una torre de llibres!!

jomateixa ha dit...

la teva de l'any passat va ser força original, segur que aquest any també se t'acudirà alguna cosa.

McAbeu ha dit...

Justament ara estic rellegint un dels meus llibres preferits del meu autor preferit, així que ja hi pots comptar amb la foto. El que no et prometo és que sigui gaire original, de moment ja t'aviso que no hi sortirà la meva mascota (no en tinc cap), ni tampoc la Índia, ni Anglaterra, ni Holanda, ni Nova York, ni París, ni Africa... :-DDD

M. Roser ha dit...

Saps què passa, que de vegades a l'estiu no llegeixes pas els llibres que més t'agraden sinó que n'agafes un dels que fan cua a l'estanteria...Intentaré fer una foto guapa.
Petonets.

Garbí24 ha dit...

Vaja.....segur que tens foto de llibre, jo no fallo mai :-)

rits ha dit...

Aquest any m'hi apunto!! amb el que estic ara no, xq ja l'estic acabant,... el proper o un altre!

Anònim ha dit...

Ja està, fet, t'he enviat una foto la mar de sosa amb el llibre que estic llegint i la meva magnífica ma esquerra.
Però no m'apuntis en el sorteig, sent sincer no em llegiria pas Nits Fredes de Ba Jin. Millor que li toqui a algú que si que el llegirà.

Assumpta ha dit...

Tractaré de fer-ho! ;-) i és que, des de que em van arreglar l'ordinador, aquest va molt més bé, més ràpid, no es penja... però se m'han desconfigurat un munt de coses... entre elles la "connexió" (o com es digui) amb la càmera... snif... però sóc MOLT tossuda! He d'anar fent proves :-))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...