20 de des. 2013

BONES FESTES REPARTINT...

JO EL VULL referint-se a un llibre no és ben bé el que demanen els nens ni els més grans per aquestes dates, però igualment en podem deixar caure algun. JO EL VULL, sí que és el que heu dit vosaltres per guanyar un exemplar de CRIMS 3.0 i ara és l'hora de repartir els números.
XeXu. 20, 21, 62, 63, 84.
Bea.19, 22, 61, 64, 85.
Sa Lluna.18, 23, 60, 65, 86.
Isabel R.17, 24, 59, 66, 87.
Neguema.16, 25, 58, 67, 88.
pons007.15, 26, 57, 68, 89.
McAbeu. 14, 27, 56, 69, 90.
Garbi.13, 28, 55, 70, 91.
M. Roser.12, 29, 54, 71, 92.
FlorDeNoche.11, 30, 53, 72, 93.
Sergi.10, 31, 52, 73, 94.
Somriure.09, 32, 51, 74, 95.
Creativitynvernon. 08, 33, 50, 75, 96.
Angels.07, 34, 49, 76, 97.
Josep M. 06, 35, 48, 77, 98.
TurismeAlfés. 05, 36, 47, 78, 99.
Pau. 04, 37, 46, 79.
Núria. 03, 38, 45, 80.
Carme. 02, 39, 44, 81.
Lluna. 01, 40, 43, 82.
Anna. 00, 41, 42, 83.
Em sobraven 16 números i els he donat als primers. Una mica de mèrit han de tenir per no esperar a última hora.
Si m'he deixat algú que ho digui JA! i si m'he equivocat en algun número també.
El guanyador sortirà de les dues darreres xifres del número del Sorteig de la Loteria de Nadal del dia 22 de Desembre de 2013.
Desitjant-vos unes MOLT BONES FESTES faré una "pausa" al bloc (després de felicitar el guanyador), fins l'any que bé, així que també us dic MOLT BON ANY 2014, amb noves il·lusions, bones companyies, bones lectures i sobretot haurem d'intentar ser optimistes...
GRÀCIES A TOTS PER SER AQUÍ. US ENVIO UNA ABRAÇADA DE REGAL DE TOT COR.
(les abraçades són el que m'agrada més del món mundial)






El número de que ha sortit ha estat 62246
Felicitats al PAU, que ja m'ha passat un correu i em diu que és de les Borges Blanques. Està bé que de tan en tan guanyi algú de les comarques lleidatanes.

18 comentaris:

sa lluna ha dit...

Doncs com t'he dit sempre ... m'agraden aquests números!! ;)
Sort a tots!

I a tu, desitjar-te molt bones festes i no oblidis ser feliç en tot moment.
Aferradetes ben dolces!! :)

McAbeu ha dit...

Doncs molt bones festes també per a tu i una forta abraçada. :-))

Sergi ha dit...

Les abraçades t'agraden més que els llibres?? Blasfema, venuda! És bromaaaa!

No calia la feinada de repartir números, dona. Si el llibre m'acabarà tocant a mi, no?

Molt bones festes, bones lectures, i ens seguim llegint i llegint. Faràs la llista de lectures de l'any? La teva ha de ser de traca, i segur que coincidim molt.

Anònim ha dit...

Ostres en Mac té el 69! Com a promotor del dia de l'orgasme global no em tocaria a mi...?

jomateixa ha dit...

El que passa és que tinc més llibres que abraçades, potser per això les enyoro més.
Físicament, tampoc és que en vulgui a sac. Només dels que més estimo. Però de virtuals sí que us en puc enviar a tots! espero que hagueu notat una petita sotragada quan us hagi arribat...
;D

jomateixa ha dit...

Un any vaig començar la llista i com en comento també d'infanils, juvenils, cuina... ho vaig voler separar i al final vaig veure-hi una feinada i ho vaig deixar córrer. No ho he tornat a intentar.
Així que esperaré la teva llista, que estic segura que sí que hi té coincidències amb els llegits per mi. Quan puc vaig introduint recomanacions teves entre els meus pendents i m'acostumen a agradar.

jomateixa ha dit...

Aquest cop he canviat els números de l'ONCE pels del sorteig de Nadal. Com et torni a tocar, serà la prova de que tens poders paranormals, et buscaré i et faré comprar uns quants números d'aquests que toquen i "a vivir".

jomateixa ha dit...

uix... et va anar per una hora de diferència...

Garbí24 ha dit...

Bones festes per tu i els teus també........ui quins numeros mes macos que tinc.....

M. Roser ha dit...

Que tinguis unes Bones Festes Nadalenques i que l'Any Nou, et regali sorpreses agradables...
Amb la meva nebodeta de quatre anys sempre ens fem una abraçada grossa de "oso"...Una per a tu també.

Sergi ha dit...

Un dia que penso en mirar el resultat i no guanyo! No ho miraré més. Felicitats a en Pau, com que no sé qui és, no li puc trencar les cames!

Sergi ha dit...

Caram, ara veig les tres respostes! Abraçades virtuals totes les que vulguis, les reals és cert que les tenim reservades, però mira, que estic de bones i a molts de vosaltres us en faria una de ben gran si us trobés. Com ja comentem al Bona Nit, ja fa molt temps que ens aguantem! I encantat.

Jo poso tots els llibres al mateix sac, no faig distincions. Això fa que pugui anar seguit un llibre de crims sanguinaris i el darrer llibre infantil d'en Macip. Però jo sóc amant de l'ordre cronològic, ves per on. Et seguiré insistint, jo vull veure la teva llista sencera! El meu proper post, si tot va bé, serà la llista, m'encanta, és un dels posts esperats per mi.

Ara ja has vist que no tinc poders, lamentable! No ens farem rics...

jomateixa ha dit...

:DD
No es pot guanyar sempre home! deixa'n una miqueta per als altres també.

jomateixa ha dit...

Accepto suggerències pels jocs de l'any que ve!!

Elfreelang ha dit...

Bones festes i bones lectures!

Sergi ha dit...

Només dir-te que, probablement, el proper post que publiqui no serà la llista de llibres. T'aviso perquè després no diguis que et dic mentides. Vindrà aviat, però encara no sé quin dia. Disculpa les molèsties, hehehe.

Mònica Tarradellas ha dit...

Bones Festes!

Anònim ha dit...

Moltes gràcies pel llibre.... a casa el llegirem tots, ja estem intrigats!!!!!
Tercera vegada que concurso i em toca !!!!
Perquè és veritat, hi ha concursos que "toca"
Bon any nou per a tots!!!
Pau

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...