11 de febr. 2014

LES EDATS D'OR de Albert Sánchez Piñol

De vegades em fa enfadar com tracta alguns personatges o algun final d'algun dels seus llibres, però m'agrada com escriu i amb els contes no hi tinc tant a dir. M'entren més relaxadament que els seus llibres, que provoquen molts més sentiments (suposo que d'això es tracta)
Aquest és un dels primers llibres d'aquest autor però crec que s'hi pot veure la seva manera de fer similar als llibres posteriors. Ja hi trobem en alguns l'humor irònic i una manera diferent de contar realitats de la vida o de contar irrealitats que semblin veritats.
Sembla que conegui força bé les diferents cares de les persones i sap com jugar la partida per fer-ho interessant o si més no cridar la nostra atenció fins al final de cada conte per veure on ens acabarà portant.
Com en tot, alguns ens agradaran més altres menys, però entren força bé.

3 comentaris:

Sergi ha dit...

A mi també em va agradar, ja saps que és un dels meus autors preferits. Crec que ja els he llegit tots per ara, a veure amb què ens sorprèn!

Anònim ha dit...

Mmmmm no es per mi. Que més tens?

jomateixa ha dit...

uffff, a veure, de que el vols que ho busco.
Almenys en vull encertar un que t'agradi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...