6 d’oct. 2014

A L'OMBRA DEL DECAMERÓ. Catorze relats eròtics.

Una colla de lletraferits passen el temps en una finca on algú els ha proposat un repte. Escriure un conte per cada mati. Un conte eròtic.
No us faré pas una sinopsis dels contes, segur que us ho podeu imaginar. Us diré que no els trobareu massa barroers, ja que les normes que ha posat qui els ha fet l'encàrrec, també diuen per exemple, que és preferible posar "cardar" en lloc de "follar".
M'ho he passat bé llegint-los. Sí, ja sé que sou molt malpensats, però no volia dir sexualment parlant, això m'ho guardo per a mi. Volia dir que n'hi ha alguns que et fan riure, n'hi ha alguns que són força irònics, altres van per feina. Una mica de tot. Alguns tenen gust de mar, altres gust de menta, i tots bon gust en les paraules.
Els catorze lletraferits: Anna Pascual, Ramon Erra, Jordi Puig, Montserrat Grau, Oriol Guilera, Neus Ors, Sònia Boj, Montse Rubinat, Isabel Domingo, Tuli Márquez, Carme Ripoll, Pilar Blasco, Susagna Aluja, Quim Calvo.

3 comentaris:

Núria Martínez (Bruixeta) ha dit...

Fa dies que en sento parlar per tot arreu, m'hi resistia però crec que va sent hora de donar-lis un cop d'ull.

Garbí24 ha dit...

Pot ser un tema molt interesant per mi.....apunto

Sergi ha dit...

Aquest serà que no, la meva butxaca i la meva agenda t'ho agraeixen. Per cert, enhorabona a la Rita!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...