12 de gen. 2015

LES SET MORTS de Carlos Vila Sexto.

Quan agafes el llibre penses que l'autor ens ha dit amb el títol el que ens espera. Set morts. Doncs t'enganyes.
Als primers capítols, ja veus que la cosa no serà pas tant senzilla. Un crim on la víctima presenta un aspecte força peculiar, en una habitació tancada. Aquesta serà la primera mort. N'hi haurà set? potser (no vull fer massa spoiler). Però sí que puc dir que aquest serà l'objectiu d'un assassí molt especial.
El protagonista principal és en Jacobo, a qui arriba un manuscrit de mans d'un home que no havia vist mai, i que mor als seus braços després d'entregar-li. Us voldria parlar d'en Jacobo, de com em va sorprendre des del primer capítol on va sortir, de com vaig entendre de cop, que el llibre que tenia a les mans no era pas novel·la negra, però si en parlo massa us privaré del factor sorpresa, i això és una de les millors parts del llibre.
Mitologia celta, tradicions, rituals. Aquest llibre el recomano per aquells que els agrada anar seguint pistes, però no de les que pot seguir un simple detectiu, d'aquelles que necessiten un expert, o més d'un. I aquí hi entrarà la Natalia, i alguna altra col·laboració.
Els protagonistes es veuran perseguits en tot moment pel "caçador", que vol aconseguir aquestes set morts, i per la policia, que creu que l'autor dels estranys assassinats que es van produint és en Jacobo. Acció, violència, persecucions, mort i inmortalitat...
En Jacobo vol descobrir qui és, perquè és com és, i perquè el volen matar. Per fer-ho ens farà anar per tota Galicia, buscant pistes i intentant trobar les set persones que estan a la llista del "caçador" abans que aquest aconsegueixi el seu objectiu.
Us deixo aquí un mapa (que no és al llibre), amb la ruta que anireu fent juntament amb els protagonistes.I si en voleu veure el booktrailer: aquí.

5 comentaris:

Carme, Quadern de mots ha dit...

Els mapes els trobo a faltar en forces llibres. A mi m'agrada seguir pistes i resoldre trencaclosques tot mirant un mapa que, per simple que sigui, m'empeny a seguir. La mitologia celta m'agrada. En prec nota.

Si el llegeixo, tornaré i t’agafaré el mapa :-)

Núria Martínez (Bruixeta) ha dit...

Té tots els ingredients per ser una lectura que m'ha atrapi de mala manera. Apuntat ;)

jomateixa ha dit...

Tot teu Carme. Jo també el vaig "robar" d'un blogger ;D

Sergi ha dit...

Així d'entrada he començat a llegir amb desgana, però has aconseguit que m'interessi la trama. Sembla un llibre diferent... estil Dan Brown a la gallega, potser? Veurem si per casualitat em cau a les mans...

jomateixa ha dit...

Doncs la veritat és que jo vaig pensar una mica el que tu dius també, un Dan Brown a la gallega
;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...