27 d’oct. 2017

VÍDEO DE FELICITACIONS 10 ANYS DE BLOC!!!

He mirat el vídeo molts cops, sempre amb un somriure a la boca i alhora molt emocionada.
Gràcies infinites pels bons moments que m'heu donat durant aquests 10 anys! Gràcies també per totes les vostres felicitacions, tant les que estan incloses al vídeo, com les que m'heu anat fent arribar per altres mitjans.
Sense vosaltres, amics que aneu passant per aquí, aquest bloc no tindria sentit. Una forta abraçada virtual!!!
També molt agraïda al meu germà, que sempre hi és quan el necessito, i és qui ha fet la realització del vídeo.


6 comentaris:

McAbeu ha dit...

Un vídeo genial, en pots estar ben orgullosa del que has aconseguit amb aquests 10 anys del Tumateix Llibres. Enhorabona una vegada més i per molts anys!!

Tinc dues coses a afegir.
La primera que és tot un honor veure com el meu McPetit treu el cap per allà al minut 8 del vídeo. :-DD
I la segona és que ja tinc "Instint de supervivència" a casa esperant torn per ser llegit. Un torn que no serà gaire llarg perquè el "colaré" a la meva llista de pendents i de seguida que acabi el que ara tinc entre mans m'hi posaré. Ja et diré el què. ;-)

Salvador Macip ha dit...

Un gran record, aqeust vídeo. Molt content de poder participar en les celebracions d'aquest gran blog!!

jomateixa ha dit...

Aix, espero que t'agradi Mc!!
Reitero el meu agraïment. No puc dedicar-hi tot el temps que voldria, però el nostre entorn virtual segueix aconseguint que m'ho passi molt bé.

Sergi ha dit...

Nenaaa! Si no t'has engreixat 15 quilos amb aquest vídeo de felicitacions, és que ja no se't pujaran mai els fums al cap! Novament, enhorabona per tota la feina, i que per moltíssims anys més ens puguem seguir fent la punyeta recomanant-nos llibres per fer créixer la pila de lectures!

jomateixa ha dit...

No puc evitar somriure tota l'estona, mentre el miro, i alhora tenir els ulls humits.
No pensava que pogués durar tant temps, però el millor és que malgrat que de vegades els dubtes m'ataquen (com a tots els bloggers), encara no tinc ganes de rendir-me!!

Anònim ha dit...

Primer de tot felicitar-te pels 10 anys, o això ja ho vaig fer? Segon no sabia que hi havia tants escriptors amics teus. Tercer, jo no apareix al vídeo perquè ja saps que no sóc real, que sinó hi apareixeria.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...